Jorå såatte..

Här sitter man med en riktigt jävla tankeställare och lyssnar på markoolio som ger mig nostalgiska flashbacks. Jag känner en slags ångest inför att skolan snart är slut. Fick hem en räkning angående studentmössan och då känner man verkligen att det snart är dags att ge sig ut i vuxenlivet.

Och vad ska man göra efter skolan? Hmm bra fråga, kan ju direkt säga att media är inget jag har lust att jobba med. Ett yrke jag skulle kunna tänka mig faktiskt målare, vet dock inte varför. Jag anser inte att det är någon omöjlighet men på grund av lågkonjukturen så vet jag inte ifall det är så enkelt på grund av att jag inte gått måleri under min gymnasietid. Men ingenting är omöjligt.

Annars tror jag faktiskt att försäljare skulle kunna vara något för mig, inte direkt telefonförsäljare för att snacka i telefon är inte min starkaste sida. Men kanske jobba som försäljare i en sportbutik. Jag anser mig själv som väldigt social och trevlig vilket jag anser vara två väldigt viktiga faktorer ifall du vill bli en bra försäljare.

Aarö, så kan det gå med för mycket fritid. Sitta ensam och filosofera om vad man vill göra i framtiden. Kommer fan sluta med att man sitter hemma helt olycklig utan något jobb.

Men den som lever får se.








Kommentarer
Postat av: KISSIE

BLi försäljare du är social. NEEEJ blir komiker jag älsakr dina skämt! du är min idol vafan! "komiker zazzi känner du honom?" klaaart jag gör jag som har suportat honom till det han är idag skulle ja stolt säga !!!:D haha (K)

2009-11-01 @ 18:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0