Onsdag

Jahopp, har börjat min såkallade praktik i måndags då! Trivs jävligt bra på min praktikplats faktiskt :) jävligt mycket sova och prison break har det blivit. Med andra ord är jag hemma..

Har faktiskt varit och träffat de jag ska ha praktik hos idag. Börjar den 7e december, och frågan är vad man ska göra tills dess? Ska nog gå upp på skolan imorgon och försöka fixa ett busskort och fråga vad de tycker jag ska göra innan praktiken börjar. Usch hatar csn, johnbauer och praktik just nu!


Snart fyller jag år faktiskt, hihihihih 18 baljor har man hunnit bli vettö. Så då blire lite |fEsT:P| @ my house! Ska bli trevligt, ända jag ser fram emot under år 2009. Efter det blir allt superduper tråkigt. Ge mig nästa år please!?


Saker som händer i slutet av detta år!

  • Ska till tandläkaren
  • Praktik, 2 veckor innan jul och 5 veckor efter :'((((
  • Mönstring 17-18 december i Kristianstad



Njae, nu fick jag lust att bänka mig framför prison break! Simma lugnt



Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

haha denna blogg har förgyllde min kväll!

Mycket cred för inlägget om krokek, var mycket bra läsning. och krokek/Stavsjö dig med zazziman :*

2009-11-19 @ 22:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0