Flöjtmusik

Tjena ladies:P balo här:P Tänkte skriva några meningar just för fun:P

Idag har varit en bra dag:P började dagen med att springa 2 mil:P det var ingen match för mig liksom:P har ju vunnit ett par marathon i livet såatte:P

Sen ringde min nya gözz:P (har ny igen:P orkade inte klasskamraten:P) Min nya tjej ville bjuda på lunch:P jag blev asglad, hon lagar svingod mat:P Hon jobbar på hells kitchen på stureplan:P OOOOJ ville inte säga det men jag råka, sorry baby :$:P Hon bjöd på lite flamberad oxfilésallad med fetaost och oliver, sen med orientaliskt vitlöksbröd:P SKITGOTT:P

Sen så tog jag och stumpan en tripp på stan:P Köpte en jacka till henne för att hon hade lagat så god mat:P jackan var på rea:P kostade bara 7tusen:P Rätt okej pris ändå:P Hon sa tack:P


Nu sitter jag och baby här:P har bokat en limmo för vi ska ju på |fEsT:P| ikväll, vill ju vara cool liksom:P

Hörs:P hejdå sötisar:P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0