Äntligen

Jag är seriöst sämst i hela universum. Jag är så himla dålig så det har tagit mig cirkus 30 min att byta header. Kollat en videoblogg och läst en jättebra guide och jag lyckades det inte att funka, men äntligen. Jag är sämst
Insåg även att spanska är det finaste språket i världen. Ångrar att jag inte tog chansen och lärde mig det i grundskolan.
Aja, sovdags då. Börjar ju trots allt klockan 2 imorgon (jag erkänner, jag var tvungen att googla hur trots stavas) Ett tecken på att hjärnan vill få ett par timmar vila.
Mitt sista ord för denna fanatiska afton får bli att Martin Mutumba är inte divig, han har humor. Jag tycker inte han är så bra som han oftast själv påstår med form av "jag är nya zlatan" men jag tycker det är kul med att han bara malar på diviga attityd med tanke på att alla allsvenska spelare är så förbannat tråkiga och ointressanta (finns vissa undantag, Henke Larsson bland annat)
Hoppas verkligen man får höra mer sköna intervjuer med Martin Mutumba.
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0