Onsdag

tja alla björnar. Klockan är halv 2 och jag är uttråkad och funderar på att sova. Har ändå ingen brådska att vakna imorgon för har faktiskt inget planerat mer än att micke och jag ska dra in till city gross. Det är en trevlig affär tycker jag fnizz.

Idag när satt inne på ansiktsboken dvs facebook så hade en ball människa postat en låt i sin status och jag fick såklart för mig att lyssna på den, och jag tyckte den var trevlig så jag sitter faktiskt och lyssnar på den nu, jättetrevligt.

På tala om ingenting så har min dag varit kalas. Har badat med micke, tränat fotboll och sett film med amymus och btb-björta.

Hur har eran dag varit då snyggisar? =D


Här bjuder jag på en låt som spelas just nu!

Hare hej!








Kommentarer
Postat av: Anna

Tror nog det med, nu behövs det bara göras en låt om mig samt t-shirtar med mig på! Hahaha

2009-07-23 @ 11:47:58
URL: http://www.picturethis.devote.se
Postat av: Lovisa

Jag har absolut inte glömt bort din blogg, har bara inte haft tillgång till data så nu är jag back :D

2009-07-25 @ 17:49:57
Postat av: louise

BÄSTA dans låten :), länge sen man såg dig ante

2009-10-14 @ 20:02:03
URL: http://louisemariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0