Fredag

Som jag lovade.. ett blogginlägg.

Sommarlovet har varit lattjo, väldigt lattjo faktiskt. Har gjort många roliga och tokiga saker.

Ikväll så började dagen med att bada med pontus och micke, det var väldigt trevligt. Sen drog vi och åt en god fast ändå rätt torr pizza och efter det frågade jocke ifall vi skulle åka och bada hos ett gäng härliga tjejer i klingsberg. Sure tänkte jag som var rätt blyg i början eftersom man aldrig träffat dem, men den blyga stämnigen försvann rätt snabbt eftersom tjejerna som var där var oerhört trevliga =D

Och ifall ni läser detta tjejer och grabbar så vill jag passa på och tacka för en jäkligt trevlig kväll :-))))




Nu ska jag sova, adjökens :-D

Kommentarer
Postat av: Lovisa (klingsbergaren) & Josse (Okkabarnet)

grabben nu är vi dina nya läsare. Räkna med oss i framtiden, vi gillar nämligen folk som håller fast vid sina ord! Tack för en trevlig kväll, får vi göra om snart.

2009-07-18 @ 10:33:39
Postat av: MÄRTA

Tack detsamma hörre du! :D Håller med Lovisa och Josse och vi räknar med daglig uppdatering ;)

2009-07-18 @ 10:50:56
Postat av: USA-ANNA

Cha cha alla! Tack för en trevlig kväll, det måste göras om så vi kan diskutera Kissie och Rahlenfeldt igen!

2009-07-18 @ 13:52:42
Postat av: Bea (Söderköping:O)

Helllo jag vil åckså göra ett avtryck!

fler roliga inlägg hoppas jag på tack.

Tack för kvällen i fredags me:P

2009-07-20 @ 21:16:39
URL: http://beatricer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0