Torsdag

Äntligen börjar denna tråkiga jävla veckan gå emot sitt slut, så jävla trött på skolan. Samma jävla sak varje dag, gå dit, glo i väggen, sen vipps så var dagen slut. Usch, nu i efterhand hade jag fan velat att gå till exempel samhäll, får man ju iallafall lära sig intressanta saker, men sen måste man ju läsa på campus ett x antal år efter gymnasiet och det är jag inte ett dugg jävla sugen på. Sure, samhäll har garanterat mer plugg än IT/media (som är den linje jag läser atm) men då kan man ju iallafall känna sig stolt när man har slitit i tre år.

Jahopp vad har hänt denna vecka då? Jo, onsdagen var så jävla händelsefattig dag så den är inte ens värd att skriva upp. Torsdagen då? Helt ok trots allt. Foto på morgonen då vi fick fota rökbilder, tro mig, mina bilder blev så jävla fula så jag vet inte ens vad jag ska skriva. Men jag skickade iallfall in två bilder som var kravet för G för denna uppgift, känns ju stabilt. Torsdag vilket innebär träning as usal. Fast istället för fotboll så tränade vi klättring, och fyfan vad svårt det var. Vill inte påstå att jag var duktig på det, men helt ok var det ändå.


Vill även passa på att tacka Sofia för att hon gjorde en fin header till mig, stort tack!


Hahah droppar även en bild. Galet trött och satans snygg frilla, vad mer begär man?

Simma lugnt era jävla fläskpandor


Kommentarer
Postat av: Horsehead

Vacker :$

2009-01-30 @ 08:36:00
Postat av: Sofia

hahaha jag vet, den är underbar! :D

2009-01-30 @ 10:29:12
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja du skulle ha valt samhäll med mig ist! so much better<3

2009-01-30 @ 14:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0