Tisdag

Tjena alla! Satt precis och tänkte på en sak..

jag kollade igenom blondinbellas blogg, och nej jag har inget emot henne. Gillade henne inte förr men nu på senare tiden så tycker jag fan hon inte är så himla farlig ändå. Men det är inte det jag vill få ut av skiten..

Grejjen är den att hur fan hon blev så känd? Hon har fan fått ett eget klädmärke, allt för en blogg? Vad fan var det jag missat liksom? Jag skulle fan vilja vara likadan, få pengar för att skriva en blogg. Men hur lyckades hon!? Det är ju ett stort jävla frågetecken, sjukt grannt iallafall.

Så där roligt har jag på min framtid, jag sitter och filosoferar om hur fan blondinbella blev känd, tagga ner andreas!

Jahopp vad händer denna vecka då! Imorrn är det slappt, slutar 11 sen skulle det vara gött med lite gym efter skolan men jag är så jävla trött sen boxningen så det tror jag nog jag skippar! Torsdag är väll tråkig som vanligt, träning visserligen.. kan bli rätt OK! Kanske att jag ska fixa biljetter till stand up comedy denna vecka. Lika bra att vara ute i tid, tror de var i april så.


Allt sålänge! Pösssssssssss

Kommentarer
Postat av: Malin

blondinbella är grym :)

2009-01-20 @ 22:11:16
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0