Tisdag

Äntligen var de två värsta jävla dagarna avklarade. Måndag och tisdag.. fyfan de dagar jag hatar mest av allt. Det är så jävla aptråkiga så det finns fan inte. Sen att man kom på att man hade tandläkartid imorse gjorde fan inte dagen bättre, jag hatar verkligen att gå till tandläkaren. Lagade ett hål i tanden och jag har så jävla ont i tanden just nu. Dagen avslutades iallafall med boxning med laget, vilket är väldigt roligt och jobbigt.

Lika roligt var det dock inte att kolla på vågen.. visade 99.7kg. För ett år sedan vägde jag ungefär 90kg. Visserligen så har jag aldrig varit såhär stark, och min kondition är så himla mycket bättre än förra försäsongen. Och ifall jag jämför mina armar emot förra försäsongen så har det verkligen hänt mycket. Magen känner jag också att jag har blivit lite starkare i.  Sen känner jag skillnad när jag ser mig själv i spegeln etc, ser fräshare ut och möjligtvis smalare runt magen. Men men..hade hoppats på att jag kanske vägde runt 92/93kg.


Nae nu har jag klagat tillräckligt för idag

Avslutar med en bild ifrån sommras:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0