Söndag

Im back in business era räknyllen! Hoppas det är bra med er, med mig är det kalas osv.

har inte bloggat på ett tag, ska försöka bli lite aktivare, jag vet att jag sagt det varje gång men denna gång menar jag det (?)

Hur som helst, det går bra för united också, vinst med 3-0 emot tratt Chelsea förra veckan och igår vann de emot Wigan med 1-0. Målet gjort i 90onde minuten men bättre sent än aldrig.. såklart är det Berbatov av alla också. Har sagt det förut och jag säger det igen, det var en bra investering trots att inte löper mest av alla. men Tevez är fortfarande min favorit i anfallet och jag tycker det är synd att han är på väg bort ifrån United. Vi får se hur det blir, hoppas han stannar iallafall.

Alltransport cup igår, 2 förluster och en lika. Sista matchen spelade vi riktigt bra..är dock inte ett dugg nöjd över min egna insats, det finns mycket att förbättra.

Sen är det skola imorrn, ingen höjdare. Känner mig så himla omotiverad. Ligger efter i flera ämnen och det är absolut inte bra. Vet att jag kan ifall jag bara vill, men som sagt.. ingen motivation. Man skulle kunna säga att det är så mycket saker man skulle behöva jobba upp så det blir lätt att man skjuter upp det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0