Söndag

Tjena hejsan alla coola katter. Hoppas det är bra med er, med mig är det suveränt!

Helgen har varit så jävla lugn den bara kan bli, har varit hemma och bara varit så jävla asocial man kan vara, kanske inte det roligaste men ack så skönt det har varit, och nej.. jag är en väldigt social och glad kille. Men ibland är det faktiskt skönt att bara ta det lugnt hemma.

Träning idag, jävligt jobbigt men det är så himla skönt. Har faktiskt tänkt skriva upp lite hur det går på träningarna osv.
Idag gick det faktiskt bra, har faktiskt aldrig varit i sån här fin form. Känner mig starkare och explosivare än någonsin. Känns bra nu, och jag måste även tilläga att det är så jävla kul att komma och träna för i vårat lag är samanhållningen så himla bra, vi är fortfarande unga och jag tror vi kommer bli ett väldigt bra lag!

Skola imorrn, urk! Engelska B och Svenska B, inga höjdar ämnen direkt. Men det löser sig!

Allt så länge, hörs inom en snar framtid! Pösss

Kommentarer
Postat av: Malin

bli medlem för min skull (A)

http://www.gratisgen.se/ref/101922

2009-01-26 @ 15:03:29
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0