Måndag

Tjena alla trattar! Som jag sa igår..ska bli seriösare med bloggandet! Har hållt 2 dagar nu. Sweet!

Skolan idag var inte så tråkig ändå, gick rätt fort faktiskt. Fick skriva en krönikan på svenskan och jag blev klar med uppgiften. Bra jobbat Andreas din jävla motorcross abdulla! Jag valde att skriva om dagens teknik jämfört med tekniken vi hade för cirka 20 år sedan. Rätt ok!

Måndag som sagt, vilket betyder vila! Kändes fan som om man behövde det. Känner mig rätt sliten, körde för många pass förra veckan tror jag.

Imorrn är det skola som vanligt, och för en gång skull så ska det fan bli lite små trevligt. Ska göra klart våran film i rörlig bild, och har en känsla av att den kommer bli rätt bra. Det är lunkert det roligaste i skolan, att göra film. Riktigt trevligt, kanske inte att redigera men att spela in.

På kvällen är det boxersice med laget, har känslan av att det kommer bli jobbigt. Men det är bara en timme så det klarar man.

Har fan inget mer vettigt att skriva här, vi hörs! /Andreas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0