Måndag

Usch så jävla tråkig dag, min uppsats på svenskan gick skitdåligt. Uppsats om hjältar och man skulle jämföra två olika hjältar med den hjälten du hade i din bok. Min handlade om en snubbe som hette Jonas Eckel. Inte någon hjälte direkt. Hade visserligen bara läst 10 sidor av boken så, men av de 10 sidorna så märkte jag aldrig att han var någon hjälte, så det fick bli att improvisera lite.

När fan ska min blogg bli stor? detta börjar fan bli halvdött, har ju cirka 10 trogna fans som läser den för att jag tvingar dem att göra det. Aldrig någon som kommenterar, kan ju till viss del hålla med om att detta är garanterat en av de tråkigaste bloggarna i hela sverige. Ge gärna kritik på vad jag kan ändra för att det ska bli en så rolig blogg som möjligt. Var inte rädd för att kommentera, jag bitts inte. (Bara när jag äter) Fick vi med ett roligt skämt också. Kan det bli bättre sådär på en tråkig jävla måndag kväll.

http://fnizzandreas.blogg.se 

Nae men helt seriöst, det skulle vara rätt så kul ifall bloggen blev en gnutta större. Är faktiskt rätt så intressant att läsa andras bloggar. Kan faktiskt vara lite småskojj att läsa vad andra gör på fritiden osv.

Allt för mig, ses, hörs och syns!

Kommentarer
Postat av: Malin

Lägg in lite bilder så blir inläggen roligare :)

2009-01-27 @ 16:34:45
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/
Postat av: Andreas

kötta dyngreklam på fragbite, ja slog rekord 300 läsare så :)

2009-01-29 @ 17:33:17
URL: http://atiborson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0