Fredag

Tjena, klockan börjar närma sig halv tre och jag börjar känna mig jävligt trött. Det ska bli förbannat skönt att sova ifall jag ska vara riktigt ärlig.

Dagen har varit så lugn som den bara kan bli, träffat min kära vän glenn idag. Vi har knappt gjort någonting, men ibland är ju det också skönt (Ja, jag tar det lugnt jävligt ofta) Jag är en sådan person, gillar att ta det lugnt, är fan rätt bra på det.

Skulle det finnas ett yrke i världen som bestod av att ta det lugnt så skulle jag nog vara så jävla högt uppsatt som det bara går. Typ vd eller något liknande. Vilken jävla idé! Haha det är nog något jag ska försöka satsa på, för jag satt och tänkte lite idag. Vad fan vill jag jobba med när jag blir äldre? Jag har absolut ingen aning, kanske skulle vara bra att ha något yrke i baktanken. Var lite inne på att bli målare men det verkar inte behövas lika många målare som för några år sedan. Så jag har faktiskt inte en jävla aning.


Jorå hur har skolan varit idag då? Jo tack den har varit lika jävlig som alla andra dagar. Multimedia på morgonen, håller på att utveckla ett spel i flash, och flash är ett program som jag hellre har i papperskorgen än på skrivbordet. Efter det åt vi en god måltid på kungsgatan kebab som smakade bra. Drog därefter till Busfabriken för att ha idrott. Jag var väldigt skeptisk för att ha idrott på ett ställe där barn i 9års åldern leker men tro mig, det blev väldigt jobbigt. Springa runt, klättra, skutta runt. Jorå trött blev man.



Fick lust att se en film så här på kvällskvisten så jag tankade ner felon, och fyfan skalla mig vad bra den var. Jag brukar oftast inte gilla så många amerikanska/engelska filmer, jag vet inte varför. Jag har en tendens att bara sitta och glo på svenska filmer. Men den var helt klart sevärd!




Allt för idag. Hörs snart! / A

Kommentarer
Postat av: Malin

Felon är faktiskt en jätte bra film, dock lite seg men endå bra =D

2009-02-02 @ 20:34:19
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/
Postat av: louise

anteanteaaaanteee (:

det var länge sen vi sågs,

:(

2009-02-03 @ 16:54:13
URL: http://louisemariia.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahaha, så söt du är andreas.

Vd och grejer. jag är på! anställ.

2009-02-05 @ 17:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0