Tisdag

Snälla, ge mig lov eller något? Orkar fan inte mer, skolan är ta mig fan skit. Okej, man ska vara tacksam över att gå i skolan men jag kan fan inte vara det, känner ingen glädje att gå dit, lär mig inget som jag känner att jag kommer ha andvändning av i framtiden osv. Jag har valt helt fel linje.

Skolan var seg idag, var inte på humör på eftermiddagen heller så då blir det ju extra jävligt. Träningen gick skrämmande dåligt. Kände mig så himla missnöjd så jag styrketränade lite extra förut. Sen vräkte jag i mig två ägg, en tallrik keso med äpple, 3 mackor som var typ fiberbröd och en liter vatten. Smakade fint som fan.

Nae nu ska jag däcka i sängen och bara glömma denna tråkiga jävla dag. Hörs snart igen Aristocats!



Bjuder på en låt som jag har fått på hjärnan desutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0