Tisdag

Fan vad skönt, måndag och tisdag är slut! Och imorgon är man ledig! Just nu mår jag som en jävla kung!

Skolan var oerhört seg, visserligen ingen lärare på morgonen så det blev ju rätt slappt. Sen rörlig bild på eftermiddagen. Dåligt roligt att få se allt man låg efter i, tippar på att jag hade cirka tre uppgifter i Rörlig bild och 7 i Foto. Ruggigt fint.

Jahopp vad ska man göra när man är ledig imorgon då? Jo jag ska sova så jävla länge så jag inte ens kan blinka med ögonen, har varit så jävla trött idag så. Har varit så jävla trött så jag tvingat i mig kaffe. Sen blir det väll jävligt lugnt på dagen, ska nog se en dokumentär som heter "MIO". (Tipstack till min kollega Andreas "Abe" Engström som rekomenderade mig till att se den, tur att du alltid finns till hands ditt jävla baugett tryne! <3) Sen på kvällen är det löpning. Blir kalas bra!

Fan hur är det annars då Andreas? Jorå för fan jag lever, trött på det mesta. Skolan är inte mycket att hänga i granen, sen börjar jag tröttna på min bekantskapskrets. Men det är sånt som kommer och går. Klart jag gillar dem, men ibland tröttnar man på varandra. Sånt som händer, men om jag själv fick välja så skulle jag jätte gärna vilja känna lite nytt folk. Skulle vara riktigt trevligt.

Allt för mig, här nedan har ni trailern till den dokumentären jag hade tänkt att se imorgon!


Kommentarer
Postat av: andreas AKA baguett trynet <3

haha fett softa ante!

mio är en bra film och jag hoppas att du tycker det också!

puss på dig snyggve!

2009-02-10 @ 21:38:52
Postat av: Joel

Filmen verkar vara väldigt bra :) blir att dra hem den nu så har man nått att kolla på imorgon innan träningen :D

2009-02-11 @ 00:27:16
Postat av: Anonym

filmen verkar suga?:O

2009-02-11 @ 19:51:21
Postat av: Andreas

verkar riktigt grann :D var kan man tanka?

2009-02-12 @ 17:29:58
URL: http://atiborson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0