Sportlov osv osv osv

Vilken comeback. Bara glider in och droppar ett meningslöst inlägg som vanligt, kan det bli bättre? svar nej

Mitt lov summeras ganska enkelt:

Måndag: Inte gjort ett smack
Tisdag: Träna
Onsdag: Träna
Torsdag: Träna
Fredag: Träffade figge ett tag
Lördag: Tråka
Söndag: Träna

Tråkigt lov? svar ja

Har varit ett riktigt tråkigt lov, men vääldigt skönt. Slappt som fan. Visserligen har det varit jävligt jobbiga träningar, så de dagarna man har träningsfritt så är det faktiskt skönt att inte göra något utan bara ta det lugnt. Har faktiskt blivit en hel del OC. Missade säsong 4 när det gick på tv så jag har suttit och nött det under lovet. Inte lika bra som säsong 1&2 men men. Tycker alla serier spårar ur efter 2 säsonger så.

Idag så har jag iallafall gått i skolan, lika jävligt som vanligt. Efter skolan blev det en fika med Emil, Pontus och Jocke. Riktigt soft. Efter det bar det av att kolla lägenhet med morsan, var en riktigt fin lägenhet faktiskt. (Och för alla jävla flaskhalsar som inte visste så ska jag flytta) Vi får se hur det blir med den lägenheten. Jag gillade den hur som helst.

Hopp, skola imorgon igen. Jävlar vad tråkigt, sen på kvällen är det träning. Sista boxningen faktiskt, ska bli lite tråkigt för det har varit ganska roligt!

Menmen, nu ska jag sova. Ni får ha det såbra era jävla styltbrallor.




Kommentarer
Postat av: Malin

jag tycker om din blogg :)

2009-02-24 @ 22:00:03
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0