Onsdag

Snart är det lov, det är bara det som snurrar i skallen känns det som, men så kom jag och tänka på hur mycket jag ligger efter med i skolan. Blir bara irriterad på mig själv för jag har absolut ingen motivation och ingen ork. Skolan är inte längre prio ett. Någon som har tips på hur jag ska orka fixa detta?

Jag vet att jag alltid klagar på skolan, men detta börjar fan spåra ur. När man var mindre trodde man att jobben växte på träd så det spelar ju ingen roll? men sen inser man att det inte alls är så lätt som man hela tiden trott. Det är det jag är mest orolig över.

Jahopp, ledig idag. Alldelles jävla underbart. Väcktes klockan 8 av Josefin, men det gjorde mig inte så mycket, somnade om igen och sen dess har jag inte gjort ett jävla skit, men sen blev det iallfall löpning med Laget. Gick jävligt segt för min del idag, var verkligen trött sen boxningen igår. Men det kommer ny chans imorrn då det är träning igen, riktigt roligt! Men annars löpte alla andra i laget på jävligt bra. Kul att se, kommer bli riktigt bra.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag sätter punkt för idag och bjuder på en go låt. Hare fint






Kommentarer
Postat av: josefin

haha, sorry för väckningen ännu än gång ;) du såg ganska slut ut idag.. var det på grund av det tro?

2009-02-12 @ 18:48:23
Postat av: felicia

Skolan är alltid underbar bubben !

När får man se "dagens outfit"? Nu när du har blogg måste du börja med det ;) Det tillhör

2009-02-12 @ 21:26:18
URL: http://feliciaaseitz.devote.se
Postat av: felicia

jo skolan är väll jävligt överskattad!

2009-02-13 @ 11:53:06
URL: http://feliciaseitz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0