Måndag

Tjenahejsan alla sköningar. Har inte orkat dra en update på hela helgen. Men nu är det fan dags!

Helgen var lugn, lördagen var jag ensam hemma så jag kände att jag inte orkade göra något. Var bara hemma och tog det lugnt. Blev en hel del dator kan man väll iallafall säga. Lat som jag är så drog jag även till pizzerian också, käkade världens godaste kycklingsallad. Satan så gott det var. Senare på kvällen kollade jag på en film också, rocknrolla hete den, helt ok faktiskt. Har faktiskt inte sett klart hela än, blir nog att kolla klart den någon gång under veckan.

Söndagen så kom Glenn förbi innan våran träning, vi tog det cool lugnt ochbara gjorde ingenting. Sen joggade vi ner till träningen, och jag måste säga att det var en stört rolig träning faktiskt, gick väldigt bra för min del. Det kändes riktigt skönt.

Idag var det skola, usch fy och blä! Engelska och svenska stod på schemat. Inga favoriter direkt. Saken blev inte ett dugg bättre att vi hade läxförhör i engelskan heller. Var typ som glosor kan man säga, fick iallfall VG utan att ha tränat, lite lotto eftersom engelska inte brukar vara min starka sida.

Jahopp vad gjorde jag sen, joo jag styrketränade lite när jag kom hem ifrån skolan. Gick satans bra. Till kvällen så blir det att se RAW på tv, nytt stand up program, ska bli lattjo.

Allt så länge, hörs imorrn! /A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0