Måndag

Fyfan vad jag hatar måndagar, det är nog en av de tråkiaste jävla dagarna. Visserligen ingen träning idag, fakiskt lite små skönt. Men imorgon blir det boxning igen!

jahopp, engelska och svenska stod på schemat idag, fy helvete. Engelskan var dåligt seg fast svenskan var inte så farlig ändå. Vi fick välja mellan olika ämnen och så skulle vi argumentera och eftersom jag ÄLSKAR att snacka så var det faktiskt ganska kul att få sitta och tjafsa med ida och verkligen bevisa att mina argument var mycket bättre än hennes..

Tisdag imorrn, grupparbete på morgonen. Feting nice för då kan man be Ida att hon gör klart allt. Så kan man typ ligga och sova, blir riktigt skönt. Sen lite rörlig bild på efter middagen, helt OK!

Glöm aldrig: Det finns bara en bra sak med måndagar.. och det är att det är jävligt långt kvar tills nästa måndag. Avslutar inlägget med ett väldigt klokt citat.



Hörs era jävla pösmunkar!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, vadå bättre? fast du är ganska bra kom jag på :o imorgon är det grupparbete, och ja.. det kommer väl gå bra som alltid? ;)

2009-02-09 @ 20:57:20
Postat av: Tantan

Haha, Andreas, har du blogg? Nae, det var det definitivt inte! :)

Allt är döbra här, hur är det själv? :)

2009-02-09 @ 22:15:30
URL: http://tantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0