Helg

Skalla mig så skönt det är med helg och framför allt lov! Riktigt skönt, har kännts som en evighet men nu så är skiten slut... i en vecka iallfall, men man får vara tacksam!

Torsdag: Händelsefattig dag, fick dock 3/4 rätt på mitt matteförhör.. visserligen så kollade jag på Lukas på första talet, det andra sa lukas hur jag skulle skriva och det sista sa min lärare hur jag skulle göra. Snacka om seriöst förhör när läraren går och säger hur jag ska göra. Kvällen var det träning, myyyycket roligt

Fredag: Skön skoldag, multimedia på morgonen. Fick inte så mycket gjort faktiskt, det är som vanligt dvs. Sen så spelade vi bowling på idrotten, gick rätt bra för min del. 484 poäng på 4 serier.


Så har mina två dagar sett ut, börjar bli så jävla trött på att allting. Mitt liv är så jävla händelsefattigt. Ända jag gör är att gå i skolan, träna och sitta och häcka framför datorn. När man läser alla andras bloggar så verkar de alltid vara något kul, men i min blogg så klagar jag bara! Men idag ska jag fan ta något positivt..

Tack finnanskrisen och tack Roman för att du la dina pengar på skit. Tycker ni själva det är värt att sparka en tränare och gå back 90 miljoner på det?




Hörs /Andreas

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisgen.se/ref/101922 - bli medlem för min skull (a)

2009-02-18 @ 20:21:25
Postat av: felicia

Självklart bubben, vad vill du ha? ;)

vad gör du nu på lovet? bara spelat? ;)

puss

2009-02-19 @ 11:43:03
URL: http://feliciaseitz.devote.se
Postat av: Robin

Kan man köpa en spelare för 800 miljoner och sen betala lika mycket lön, har man väl råd att göra ett dåligt tränarköp och förlora ''bara'' 90 miljoner...

2009-05-06 @ 22:45:09
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0