Sämsta fredagen på väldigt länge.

Fyfan vilken dålig dag. Morgonen började helt OK med lite multimedia, gick ganska fort och det var skönt att börja dagen med mjukstart. Sen börjar allt det dåliga.. På lunchen åt jag världens vidrigaste hambugare på mc donalds. Smakade inte bra. Sen idrott, och jag känner mig skit pigg. Men efter 10 minuter känner jag att mina ben verker som fan. Känner att jag knappt kan gå. Så då snackar jag med min gympalärare och han tror att jag har fått en benhinneinflammation. Så imorgon ska jag åka in och kolla på nya löparskor för det kan vara en av anledningarna till varför jag har fått problem med benen. Det kan även bero på ifall jag har löpt på många olika typer av underlag, vilket jag också har. Så det blir förmodligen lite lättare träning för min del på söndag. För vi har säsongens första försäsongsmatch nästa vecka och det vill jag ABSOLUT inte missa!

Men allt det jävliga slutar inte där, under idrottslektionen känner jag även hur jävla ont jag har i halsen, känner senare att jag får huvudvärk och senare när jag kommer hem så har man fått feber som grädde på moset. Fyfan

Vill även passa på att ge creds till Joel för en bra idrottslektion i övrigt.

Allt för mig sålänge, ville bara att ni skulle ta del av min jävliga dag!



Akon - I'm so paid

Kommentarer
Postat av: amyy

du har en bra blogg ante! :)

2009-02-28 @ 01:23:40
URL: http://hejamy.webblogg.se/
Postat av: Joel

Tack ante:) hoppas det blir bättre med benen <3

2009-02-28 @ 23:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0