Onsdag

Hejsan!

Fyfan vad seg dag. Har absolut inte gjort ett smack, mest suttit vid datorn och tagit det lugnt!

Fan har verkligen insett att blogg är rätt soft ändå, bloggade lite i sommras men då blev jag rätt inaktiv. Det började bra men slutade med att ingen läste den och jag tröttnade. Sen tillslut såg man att rätt många i min bekantskapskrets har börjat blogga så jag uppdaterade den :) Kan vara jävligt skönt att få skiva av sig även fast man alltid inte har så mycket vettigt att säga.

Ska kanske dra uppåt mot Figge lite senare, få se vad som händer. Blir väll att ta det lugnt skulle jag tippa.


Snäll som jag är bjuder jag på en låt idag igen!


Kommentarer
Postat av: josefin

haha du vet att jag läser den. haha

2008-10-30 @ 22:18:46
URL: http://mattssonjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0