Onsdag

Skön dag idag, slutade tidigt som fan så jag drog hem och slaggade nån timme. Var vääääldigt skönt.


Match ikväll! United mot Celtic i CL.

Senast vann United med 3-0 och hoppas på ungefär samma resultat idag. United tar iallafall 3 pinnar trots VDS, Brown och Neville borta.

Såhär tycker jag laget ska se ut ikväll:

                 Kuszczak
Rafael-Ferdinand-Vidic-Evra
Ronaldo-Fletcher-Anderson-Park
                Tevez-Berbatov


Detta är en lagupställing jag skulle vilja se ikväll, men eftersom jag är rätt dålig på att sätta upp laguppställningar så blir det ju aldrig som jag säger. Skulle eventuellet sätta Evans istället för antingen Ferdinand eller Vidic. Har sett honom spela en match och då var han väldigt väldigt duktig. Sen är det ju ett frågetecken vem som ska stå i kvällens match. Kuszczak eller Foster. Ser helst att Kuszczak startar, men gör mig absolut inget ifall Foster startar heller. Park får chansen istället för Nani ikväll om du frågar mig.

COMMON UNITED!


Taggar med denna låt:



/pyss aNdReAzZz

Kommentarer
Postat av: josefin

Fan. Har du inte lakt till mig som länk ?! besviken på dig ante =)

2008-11-07 @ 09:48:23
URL: http://mattssonjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0