Lördag

Hejsan allihop, dags att skriva några rader. Blir väll inget vettigt som vanligt.



Träning idag, gick väll ingen vidare. Känns som om man börjar lessna lite, men det går i perioder. Ibland är det underbart och ibland är det skit. Thats life

Och 0-0 mot Aston Villa idag, fan inte mycket att hänga i granen. Ända positiva var väll att liverpool och chelsea tappade poäng. Fint att arsenal torskade med 3-0 mot city också. Kalas

usch helgen är snart schlut, sen praktik på måndag. Blir det att gå upp tidigt igen, damn jag orkar inte. Dagens i-landsproblem.

Sen fyller man ju 17 balljor nästa vecka också, trevligt trevligt. Hoppas jag blir sjuk för jag tror jag är påväg att bli det, jaja time will tell ifall jag är det eller inte.

Bjuder även på en fin låt!





Allt sålänge! Simma lugnt

Kommentarer
Postat av: Emil

du är söt

2008-11-24 @ 17:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0