Fredag

Tjena gott folk, ska försöka skriva så tydlikt som möjligt! Idag var det lite party med mycket trevligt folk. Var en lyckad kväll må jag säga. Tack Horsehead för en kalasfest!

 Och imorgon är det United - Hull också :D så jävla trevligt! Hull har haft en väldigt lyckad start på Premier League, men kommer tyvärr inte att fixa 3 pinnar mot United.

Om jag får bestämma så kommer laguppställingen se ut såhär:

               Van der Saar
Rafael-Vidic-Ferdinand-Evra
Ronaldo-Anderson-Fletcher-Nani
                 Rooney-Tevez

Rafael har imponerat stort och fick starta senaste matcen, han gjorde inga misstag och får fortsätta som högerback. Sen har vi ju Scholes och Carrick borta, men jag är inte ett dugg orolig. Rooney och Tévez startar därför att de bägge är två av världens absolut bästa forwards och enligt mig är det självklart att de bägge startar. Berbatov får tyvärr nöta bänken denna match också men är absolut en het kandidat bli inbytt. Får United ett baklänges mål rätt sent in i matchen (vilket jag inte tror) så är Berbatov mannen som ska frälsa United. Han vet absolut hur man gör mål och om du frågar mig så är han ändå värd sina 30 miljoner som vi betalade honom för just på grund hur giftig han är framför mål och hans fina spelsinne.

 Mitt tips blir 3-1 till United. Tevez gör ett, Ferdinand nickar in en balja och Ronaldo får stänka in en fin rökare!

Jaja allt jag hade att säga från nu. Bjuder på en underbar bild från ikväll/inatt. / Puss Andreas




Kommentarer
Postat av: Horsehead

Underbart :D

2008-11-01 @ 14:41:21
Postat av: josefin

Fyllo haha:)

2008-11-01 @ 17:12:33
Postat av: danten89

Nice mask ;D

SCREAM.

2008-11-01 @ 19:12:54
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: nathalie

ihih ditt lilla fyllo ;D

2008-11-04 @ 12:32:52
URL: http://myzit.blogg.se/
Postat av: Shitbreak

Najs Pic Indeed

2008-11-07 @ 08:19:56
URL: http://kaffearbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0